رایانرایان، تا این لحظه: 12 سال و 3 روز سن داره

رایان ، شاهزاده کوچک

وقتی رایان جان غذا می خورد !

1391/10/16 11:27
نویسنده : مامان رایان
957 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل بی دندون من ، نمی دونی مامانی چند تاااااااا پیش بند برات خرید ، بیشتر از 10 تا ولی تو کلا از پیشبند خوشت نمی یاد می گی چرا ؟؟؟و ما تصمیم گرفتیم لباسهایی که مامانت می خواد بشوره قبل از شستن ، اجازه بده شما یک صفای مجدد بهش بدی ...

می گی چرا ؟؟خودت قضاوت کن !

 

 

 

و بعد که حسابی همه لباسات و کثیف کردی و پیشبندت و مچاله فرمودی ، می گی خوب مامانمون هست که لباسامونه بشوره ، بهتره بیکار نباشه ...ههههه

بعد که خوب واسه مامانت کار درست کردی ، راحت بغل باباییت می خوابی

 

...................

 

اینجا هم بابا جونت داره با شیشه بهت آب سیب می ده .. نوش جونت عشق من !

 

 

 

 

 

 

تازگیهااااااا هم خودت به تنهایی و بدون هیچ کمک و بالشتی به راحتیییییی می شینی ... فدای تو بشم من !

 

اینجا هم حاظر شدی تا بریم خونه مامان قدسیت !

نمی دونم تازگیها چرا دوست داری هر چی گیرت می یاد تو دهنت کنی ؟؟؟ هیچی که گیرت نیاد خم می شی و دکمه های بازی روی روروئکت و لیس می زنی ، اینقدر هم از من حساب می بری که تا می گم نهههههههه ، سزیع بهم می خندی و خرم می کنی تا دعوات نکنم !!! فدای تو بشم من ، گاهی دلم برات می سوزه که با 10000 زحمت مثلا یک کارت پیدا می کنی تا بخوری و من سریع ازت می گیرم ، بعد یک نگاه مظلومانه بهم می کنی و باز فکر می کنی که حالا چی پیدا کنیم بخوریم ؟؟؟!!!نگران

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان نازنین زهرا
16 دی 91 23:50
ماشاءالله ماشاءالله چه پسملی نازی . خدا حفظش کنه


ممنونم گلم انشا.. خدا دختر گل شما رو هم حفظ کنه !
الی مامان آراد
17 دی 91 1:08
چه پسر نازی دارین وبلاگتون خیلی قشنگه خوشحال میشم به ما هم سر بزنین با اجازه اسمتون رو به دوستهای آراد جون اضافه میکنم


ممنونم عزیزم ... منم خوشحال می شم اسم آراد جون و اضافه کنم .
درنا(مامان محمدرهام)
18 دی 91 12:09
وااااى اين عکس اخرى رو ميخام بخولمش
جودى جون براحتى اب سيب مىخوره؟؟


اول مقاوت کرد ، بعد گفت شیشه رو بده خودم بخورم ، ولی راحت خورد ، براش اب سیب و دو بار صاف کردم ...مطمئنم رهام جونم می خوره .. ولی آب هویج و خیلی دوس نداشت .. راستی لینکت کردم گلم
باران شاپرک
18 دی 91 12:43
آخه من قربون هیکل پهلوونیت برم !!!


خدا نکنه مادر خونده عزیز ... انشا .. از نزدیک ماچش و بخوری گلم !!!!
مامان آویسا
18 دی 91 13:19
چه گل پسری نازی دارین خدا براتون نگه داره
از طرف من بماچش این شیطون بلا رو
من لینکت کردم عزیزم


ممنونم ... منم لینکت کردم
عمه الی
20 دی 91 17:57
قربون اون مدل غذا خوردنت بره عمه که تمام وجودت کثیف میکنی وقربون غلتیدن نازت برم من مواظب باش که یه روز قورتتتتتتتتتتتتتتتتتت میدما .


بوس
عمه الی
26 دی 91 11:38
تقدیم به رایانی عزیزتر از جانم که بعد از خدا عاشقتممممممممممممممممممممممممممممم مهربوووووووووووووووووون من


رایان جون هم دوست داره عمه جون