رایانرایان، تا این لحظه: 12 سال و 3 روز سن داره

رایان ، شاهزاده کوچک

8 ماهگیت مبارک!!!

1391/10/29 19:46
نویسنده : مامان رایان
896 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من ! هستی من ، نفس من ، 8 ماهگیت مبارک !!!! هورااااااااااااااااااااااااااا پسرم 8 ماهه شد ... مبارکه مبارک !!!هوراهوراهورا

شما الان دقیقا 8 ماه و 5 روز و 12 ساعت و 32 دقیقه و 13 ثانیه سن داری !!!!!!!چه زود بزرگ شدی ، پسرم ؟؟قلب

دقیقا از 8 ماهگیت یعنی 5 روز پیش بلد شدی سینه خیز بری و دقیقا شدی سرباز رایان لبخند

هنوز دندون در نیاوردی تنبل خان ... برای همین هویج خیلی دوس داری که به دندونات بکشی ...

اینجا هم داری به من تعارف می کنی ... می گی بفرما هویج ... خاصیت داره ها چشمک

 

می تونی نون هم بخوری .. البته فقط خیس می کنی و بعد از ترس اینکه زبونم لال تو گلوت گیر نکنه سریع ازت می گیرم .. ولی اگر یک کم لقمه بزرگ باشه سریع زور به دلت می یاری و همش و می ریزی بیرونسبز

شبها تا ساعت 2 نصفه شب بیداری و ما رو بیچاره می کنی ... ولی از اون ور هم تا 11 صبح خوابی ... برای همین مجبورم که تلفن و بکشم تا صبح با صدای زنگ بیدار نشی ماچ

وسط روز هم فقط چرت می زنی، ولی وقتی خوابیدی عین فرشته ها می شی...

این یکی از چرتای وسط روز شماست که بعد از شیر خوردن خوابت برد و مامانت از ترس اینکه شما بیدار نشی تو بغلش نگهتون داشته بود تا یک کم لالا کنی و دوباره انرژی بگیری و بازی کنی ..

این هم بیدار شدن صبح شما به روایت تصویر

 

بسه دیگه بیدار شیم مامانمون و اذیت کنیم !!!زباننیشخند

 

بدنمون درد گرفت ، یک کم خستگی در کنیم بغل

اکسیژن کمه ! یک خمیازه هم بکشیم آخ

 

ولی نسبت به قبل خیلی آروم تر شدی ، یعنی می تونم دو تا بالشت بزارم پشتت تا زمین نخوری و اسباب بازیهات و بریزم جلوت و با خیال احت به کارام برسم ... خودت با خودت بازی می کنی .. قربونت برم من قلب

 

 

 

 

و قتی خسته می شی خودت سرت و می زاری روی بالشت .. الهی بگردم قلب

 

دیروز برای اولین بار بهت خرما دادم و چند روز پیش بسکوییت.. که خیلی دوست داشتی.. خوشمزه

ولی در کل وقتی از خواب بیدار می شی خیلییییییییییییی خوش اخلاقی و همش می خندی ... چند تا عکس خنده دار داشتی که از خواب بیدار می شدی ، حیفم اومد اینجا نذارم

 

اینجا هم حاظر شدی بری مهمونی و جلیقت و پوشیدی ماچ

 

اینجا هم پشت فرمون ماشین بابات هستی و داری با سرعت نور تف تولید می کنی و گاز می دی ... بوووووو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

عمه الی
30 دی 91 9:45
سینه خیز رفتنتو تبریک میگم سرباز رایان کوچک یه اسپند دود کن چشم نخوری طلااااااااااااااااااااااااااااا اینم یه ماچ از راه دور
مهسا مامی کیارش
1 بهمن 91 10:29
رایان جون 8ماهگیت مبارک عزیزم.
پسر نازی دارین عاشق شیطنتشم آخه از اون چشمها شیطنت میباره
خوشحال میشم سر بزنید
من لینکتون میکنم اگه با تبادل لینک موافقین
یه عالمه بوس برای رایان عزیزتپلییییییییییییی



ممنوم عزیزم ... منم لینکت کردم
سپیده
1 بهمن 91 15:17
سلام مامان رایان؛ چه پسر با مزه ای خدا حفظش کنه ایشالا ... فسقلی هفت ماهه ی ما هم رایان مثل ناناز شما شاهزاده کوچولوی ماست خاطرات پسرتونو خوندم و لذت بردم خوشحال میشم سری هم به خاطرات رایان ما بزنید اگه اجازه بدین لینکتون کنم؟!


خوشحال می شم گلم ... من لینکت کردم
مامان کیان
2 بهمن 91 13:32
سلام ماشاالله چه پسر ناز و بامزه ای داری خدا براتون نگهش داره .
مرسی به وبلاگ کیان سر زدین با افتخار
لینکتون میکنم .



مرسی گلم ... منم لینکت کردم
عمه الی
3 بهمن 91 13:15
اخه شیطون بلا طلا جیگر جوجوی عمه تو چیکار میکنی که اینقدر منو شیفته خودت کردی اخرش درسته قورتت میدم الهی عمه فدای تو بشه جونننننننننننننننننننننننننننن