رایانرایان، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

رایان ، شاهزاده کوچک

اولین مروارید پسر نازنینم

1391/11/20 22:17
نویسنده : مامان رایان
1,592 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

بلاخره اولین مروارید سفید و قشنگت نیش زد اما چطوری ؟؟؟ برات تعریف می کنم . ...

شما در روز یکشنبه مورخ 15 بهمن ماه (هشت ماه و 20 روزگی) در خونه پدر بودید و پدر داشت با شما بازی می کرد و صدای سرخ پوستی در می اوردی و پدر با دستش روی دهان شما می زد و شما بلند می گفتی آآآآآآ که یهو پدر به من گفت : این دندون دراورده .. من: نه ...پدر: چراااااااا دندونه ...من : نه بابا .... پدر : مثل سوزن یک چیزی رفت تو دستم ... گازم گرفت ... و ما کلی بررسی انجام دادیم و هیچ چیزی ندیدیم  اونجا بود که گفتم اتفاقا دو روز پیش جمعه عمه جون مریم هم گفت فنجون صدا داده اما هر چی بررسی کردیم ندیدیم .. تا اینکه مامن شکوه گفت دستت و بشور و با دستت بزن شاید خیلی ریزه و در کمال شگفتی شما دندون در آورده بودییییییییییییی ... هوراااااااااااااااااااااااااااااااااهوراهوراهوراهوراهورابه طاها گفتم بلاخره براش دندون خریدیم ....

و چنین شد که ما در صدد جشن دندونی در اومدیم .. و گفتیم اولین جمعه جشن می گیریم که مصادف با تولد بابا جونت هم شد و همه می گفتند چه خوب .. چه پسر خوبیه ... می دونسته تولد باباشه کادو داده و همزمان شده ....

این بود که جشن برگزار شد ....

اما چگونگی جشن و هنرهای مامانت و در زیر به روایت تصوریر می بینی ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دست مهمونا هم که تشریف آوردند و زحمت کشیدند درد نکنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

عمه الی
24 بهمن 91 20:11
خیلی ذوق زدم اون مروارید خوشگلت در اومده عسلم جشن دندونیت خیلی خوش گذشت
عمه مریم
24 بهمن 91 20:24
دندون درآوردنت مبارک عشق من ایشالله تجربه غذاهای خوشمزه


مرسی عمه جونم ... بوس ...
مامان کیان
24 بهمن 91 21:06
عزیزم اولین مروارید مبارک باشه .
آفرین به این مامان هنرمند و باسلیقه


ممنونم دوست خوبم
درنا(مامان محمدرهام)
25 بهمن 91 0:56
دست مامانی درد نکنه اینهمه زحمت کشیده


فدای تو گلمممممم .. بوس
مهسا مامان کیارش
6 اسفند 91 9:05
عزیزم مبارکت باشه خوشگلم در ضمن تولد باباییت هم مبارک
جشن دندونیه قشنگی گرفتین خسته نباشین همه چیز باسلیقه و قشنگه
امیدوارم رایان جون بقیه دندوناش رو یکی پس از دیگری و بدون اذیتی دربیاره



ممنونم مهسا جون
مهربان
12 اسفند 91 4:36
سلام مبارک باشه مروارید کوچولوت پسره نازم ماشالله مامان هنرمندی داری رایان جون دستش درد نکنه
سپیده از وبلاگ "کودک من"
28 فروردین 92 23:42
با سلام. جشن دندونی شما بنام خودتون ثبت شد. دوست داشتید در مسابقه ما شرکت کنید.