رایانرایان، تا این لحظه: 12 سال و 3 روز سن داره

رایان ، شاهزاده کوچک

نفس مامان

1391/6/20 4:00
نویسنده : مامان رایان
468 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان و بابا

شما هر روز و هر لحظه داری بزرگتر می شی و من و بابا بیشتر غصه می خوریم ... می دونی چرا چون دوست نداریم بزرگ شی .. دوست داریم تو همین سن و همین لحظه زمان متوقف شه ... وای نمی دونی چقدر با نمک شدی جیگرمممممممممممممم ...

امروز داشتم می بوسمت که صدای بوسیدن من و تقلید کردی کلی بهت خندیدیم ... بابایی بهت زبون درازی می کنه و تو هم اداش در می یاری ...

نفسم داره کم کم چهار ماهت تموم می شه و ما تصمیم داشتیم شما رو از پایان چهارماهگی بزاریم تو تخت پارکت تو اتاق خودت که بخوابی ولی هنوز به گهوارت عادت داری و جای دیگه ای نمی خوابی ... حالا می خوایم تخت پارکت و به اتاق خودمون منتقل کنیم تا بعد با تخت پارکت بری تو اتاق خودت ... گرچه دلم اصلا نمی یاددددددددد ....ولی باید کم کم عادت کنی ، آخه مردی شدی برای خودت ..

عزیز دلم .. نمی دونم کی ؟ کجا ؟ چه کاری کردم که خدا منو لایق دیده تو رو بهم داده آخه تو فرشته اییییییییییی ... فرشته آسمونی من ...

هفته پیش عروسی عموت بود و سومین عروسی عمرت که می دیدی .. با اینکه باید همیشه سکوت باشه و کسی نفس نکشه تا تو بخوابی ..نمی دونی چقدر راحت بعد از هر بار شیر خوردن لالا می کردی و تو اون همه شلوغی راحت می خوابیدی ...راستی موقع رقص چاقو دادمت بغل عمه الی که بری و از عموت شاباش بگیری .. که گرفتی ...

تازگیها هرجا می رم با نگاهت من و دنبال می کنی .. اگر هم نگاهت به تلویزیون باشه هر چند لحظه یک بار بر می گردی ببینی هستم یا نه ؟ خیلی ماهههههه شدی ...

من عاشقتم ، دیوونتمممممممممممممممم ، بعد خدا من تو رو می پرستمممممممممممم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان میترا
20 شهریور 91 5:17
پسر من از دوماهگی تو اتاق خودش تنها می خوابید شما هم باید عجله کنی چون اگه تا 5 ماهگی اتاقش رو جدا نکردین دیگه حریفش نمیشین
نگین
20 شهریور 91 14:39
وااااااااای الهی رایان جان. امیدوارم همیشه سالم و سلامت زیر سایه و پدر و مادر گلت زندگی کنی.
مریم جون
20 شهریور 91 14:45
جوووووووووووووووووووونم پسر ناز الهی همیشه سلامت باشی
032895
20 شهریور 91 16:04
الان چند کیلو وزن داره ؟خدا حفظش کنه پسر من 14 اردیبهشت متولد شده وزنش 7 کلیو است نگرانم که وزنش کم باشه.
مامان حانیه
12 آبان 91 0:13



متشکرممممممممممم