رایانرایان، تا این لحظه: 12 سال و 3 روز سن داره

رایان ، شاهزاده کوچک

چند عکس از عشق جاودانی من و بابایی

1391/8/11 23:08
نویسنده : مامان رایان
1,172 بازدید
اشتراک گذاری

چند تا عکس به روایت تصویر

 

 

 

در اینجا حاظر شدی بری مهمونی خونه مامان شکوه

 

 

 

 

اینجا بغل مامان قدسیتی ، گل من

 

 

 

برای اولین بار خودت به تنهایی نشستی واسه همین مامانی انواع بالشت ها رو برات آورده .. ببخشید که رنگ وارنگ شدی ... هههه

 

 

 

اینجا هم داری تاب می خوری ..

 

 

 

تو این عکس تازه از خواب پا شده بودی و چون دمر می خوابی ، لپت که رو بالشت بوده قرمز شده ...

 

 

الهی فدات شم که تو صندلی ماشینت خوابت برده ... عاشق اون موشه هستی که از جالباسی ماشین برات آویزون کردم

 

اینجا هم تو کریرت نشستی که داره کم کم کوچیکت می شه

 

 

الهی قربونت برم که اینقدر رنگ زرد بهت می یاد

 

 

واسه همین تف هاته که بابات بهت می گه رایان تف تفیان

 

 

اینجا هم خونه مامان قدسی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

خاله مریم(مامان نونو کاربر نی نی سایت)
11 آبان 91 23:15
خاله فدات بشه ای جونمممممممممم

نظر لطفته خاله جون
دردونه
12 آبان 91 0:13
ماشالا به پسر خوشملت خیلی نازه
ایری
12 آبان 91 0:24
ای جوووووووووووووووووووووونم. خدا حفظش کنه خیلی نازه این پسری


ممنونم
وحیده
12 آبان 91 18:33
چی پسر خوشگلی...خدا ببخشه واسه مامان و باباش ....... [hr
ممنونممممممم زنمو جونننننننن
انشا..خدا به شما هم یک نی نی خوشگل و سالم و ناناز بده ،که من باهاش بازی کنممممممممم
عمه الی
17 آبان 91 18:44
رایان من یکی یه دونه هیچکس به نازی رایان من نمیرسه
مامان سودا
18 آبان 91 15:10
سلام فدای این پسر خوشگل بشم من نمیدونستم وبلاگ داره رایان . ببوسش از طرف یه دونه گنده



فدای تو خاله نرگس بشممممم من .. ببوسش سودا گلممممم رو...
مریم
18 آبان 91 19:03
خیلی نازی کوپولی وقتی لپات سرخ میشه خوشکلترم میشی شبیه پسرداییت میشی ژست گرفتناتم خیلی ماچ داره کوپول...
عمه الی
20 آبان 91 11:42
سلام رایانی تو پاکترین معصومترین موجودی هستی روی زمین که بعداز پروردگار عاشقت هستم . چون میخوام اولین نفری باشم که شش ماهگیتو تبریک بگم پیشاپیش شش ماهگیت مبارکتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتباد نفسسسسسسسسسسسسسسسسسس.
مامان پرهام
6 آذر 91 10:47
ماشاالله قابل چلوندنه

ممنون دوست نازنینممممممم
سجاد
19 فروردین 92 22:50
پیش سجاد کوچولو هم بیا ...


چشم حتماااااا!!